Muvit Mini Speaker Review

6,832 keer bekeken

Muvit Mini Speaker

Tegenwoordig kun je op vrijwel iedere telefoon of tablet wel muziek afspelen. Helaas laten de speakers van deze mobiele apparaten in veel gevallen nog wel te wensen over. Om echt van de muziek te genieten ben je dan genoodzaakt om een goede koptelefoon te gebruiken of een dock station aan te sluiten. Maar wat als je nu onderweg bent naar het strand of een picknick en hier wilt genieten van jouw muziek samen met vrienden?

De portable Muvit Mini Speaker is in zulke gevallen ideaal. Deze speaker weegt slechts 80 gram en is dankzij zijn ingenieuze ontwerp ook zeer compact. Gesloten is de Muvit Mini Speaker 60mm bij 47,5mm en past dus makkelijk in je broekzak. Met een kleine draai gaat de speaker open en kun je deze met een 3,5mm jack aansluiten op vrijwel iedere telefoon of tablet, maar ook op je mp3-speler, handheld console, notebook of computer.

Het geluid en volume wat er uit deze mini speaker komt verraste ons in positieve zin. Dit kleine speakertje weet nog behoorlijk wat geluid te produceren, al begint hij met de volume knop helemaal open wel licht te trillen door het bass geluid. Wil je nog meer volume, dan is er de mogelijkheid om meerdere van deze Muvit Mini Speakers aan elkaar te verbinden d.m.v. de geïntegreerde audio input jack. Het snoertje van de audio plug is met zo’n 10cm lengte jammer genoeg wel aan de erg korte kant, maar door de USB oplaadkabel te gebruiken heb je gelukkig zo’n halve meter snoerlengte die je kunt gebruiken.

De batterij van de speaker gaat tot 6 uur lang mee en kun je via de USB kabel opladen via een notebook of computer. Het volledig opladen van de speaker neemt 2,5 uur in beslag.

De portable mini speaker komt in de kleuren zwart met rood en wordt geleverd met een handig beschermzakje. Je kunt de Muvit Mini Speaker voor € 24,95 bestellen via MobielBereikbaar.nl. Klik hier om te kijken op de website van MobielBereikbaar.nl.

null Pluspunten

- Licht
- Compact